پرش به


تصویر

تعهدات مشتری در خدمات Hosting


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1 panel123

panel123

    Newbie

  • Members
  • ستاره
  • 6 ارسال

ارسالی 21 May 2018 - 11:08 PM

الف ) موارد مشترك بین تمامی سرویس‌ها: 
 
 1) با توجه به اینکه شركت‌های خدمات Hosting تابع کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشند و همچنین سرور‌های آن شرکت در كشورهای خارجی نگه داری می‌شوند لذا محتوای وب‌سایت مشتری می‌بایست منطبق با کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی باشند.
 2) مواردی كه نباید در محتوای‌ وب‌سایت‌ها قرار بگیرد باید دقیقا در قرارداد ذكر شود. از قبیل مسائل جنسی و مبتذل، فایل‌های تخریبی، آموزش تروریسم، اسکریپت‌های مخرب، قرار دادن هرگونه اطلاعات بدون مجوز از فایل‌هائی که زیر پوشش قانون کپی رایت است، وب‌سایت‌های مخالف با قوانین محل قرار گیری سرورها، استفاده غیر مجاز از انتشار اکاذیب علیه دیگران و سایر موارد مرتبط با مصادیق قانون جرایم رایانه‌ای.
 
ب) موارد مربوط به سرورهای اشتراكی (معمولا به خاطر ارزان‌ بودن بیشتر مورد استقبال قراردارند.):
 1) استفاده سخت افزاری از سرور‌های اشتراکی - منابع CPU و Ram :
وب‌سایتی که روی سرور اشتراكی قرار گرفته نباید بیش از حد از منابع سخت‌افزاری سرور مصرف کند. اگر به منابع مذكور نیاز دارید پیشنهاد می‌شود كه میزبانی وب‌سا‌یت‌تان به سرور مجازی و یا اختصاصی ارتقا دهید یا تدابیری بیاندیشید تا میزان مصرف خود را كاهش دهید، در غیر این‌صورت جهت رعایت حقوق سایر وب‌سایت‌های روی‌ سرور و جلوگیری از اخلال در سرور و شبكه، شركت خدمات Hosting را مجبور به قطع سرویس خواهید كرد. لذا در جهت عدم وارد شدن خسارت با كارشناس خبره در انتخاب سرور مناسب، با توجه به خدمات وب‌سایت خود و اهمیت آن مشاوره نمائید و نیز میزان مجاز استفاده از منابع یاد شده در قرارداد فی‌ما‌بین بصورت دقیق ذكر کنید تا در صورت تخطی از طرف مشتری و و قطع سرویس از طرف شركت، شركت با اعلام و ارسال مدارك فنی دال بر تخطی مشتری را ظرف چند دقیقه به ایشان یا مشاور فنی اعلام شده در قرارداد، بصورت الكترونیكی ارسال نماید، تا موضوع برای مشتری روشن شده و از اختلافات بعدی جلوگیری شود. مدارك مربوطه باید بدون دستخوردگی و قابل بررسی توسط ارگان‌های ذیصلاح قانونی یا فنی باشند.
 2 ) مواردی كه نباید در محتوای وب‌سایت‌هائی كه در سرورهای اشتراكی باشد، در قرارداد ذكر شود و مشتری ملزم به رعایت آن‌ها می‌باشد از قبیل:
 3) چت‌روم‌ها، خبر‌نامه‌ها ، ایمیل‌های تبلیغاتی و اسپم كه مشتری روزانه چند ا‌یمیل می‌تواند از وب‌سایت خود ارسال كند. 
 
ج) موارد مربوط به سرورهای اختصاصی و مجازی ( كه معمولا مشتریان آن‌ها شركت‌های متوسط و بزرگ و ارگانهای دولتی می‌باشند ):
 
ضمن رعایت موارد یاد شده در بند‌های بالا باید محتوا و سرویس‌های ارائه شده در پرتال، بصورت كامل تشریح گردد تا تدابیر امنیتی لازم پیش‌بینی شود . در پایان یادآور می‌شویم این مطالب صرفا در جهت آگاه سازی مشتریان میزبانی و یادآور شدن تعهدات مشتری و شركت‌های خدمات میزبانی نسبت به یكدیگر، جهت هرچه بالارفتن كیفیت سرویس‌ها ، به حداقل رسیدن موارد اختلافی كه منجر به نارضایتی مشتریان از شركت‌ها، آسیب دیدن وجهه شركت‌های معتبری كه در این زمینه فعالیت می‌كنند و كاهش موارد مطروحه در این موضوع پیش این پلیس بوده و جنبه دستورالعملی ندارد ولی پیشنهاد می‌شود با شخصی سازی این موارد و درج آنها در قرارداد‌های فی‌مابین، تعهدات طرف مقابل را مستند نموده تا جنبه تعهد آوری در اجرای مفاد آن بیشتر شده و شركتی كه از رعایت مفاد ذكر شده در این مطالب به بهانه‌ای سرباز می‌زند حتما در ارائه سرویس مطلوب خود اطمینان لازم نداشته لذا اعتبار لازم جهت اخذ سرویس از آن شركت وجود ندارد .





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی